onsdag 25. februar 2009

Pugging igjen...

Eg merka at det er ikkje alltid så lett å sette seg til å pugga igjen. Det er nåken år siden eg sat og pugga, faktisk 30 år siden i år, men vi får håpe det ikkje er berre teflon i topplokket når den store teoriprøven skal takast!

Mc opplæringen er blitt både dyrare og meir omfattande enn det var før. Folk eg snakka med som tok lappen for berre nåken få år siden, klarte seg meg mindre timer og ein enklare kjøreopplæring enn det som trengs no. No føles det som om vi skal utdannes til kjørelærere heile gjengen. Eg meiner det må tas hensyn til hvis eleven har meir enn 25 år bak rattet på ein bil, spesielt hvis desse 25 åra har gått rimelig greit for seg. Det kan jo selvfølgelig diskuterast..
Men, det er klart, som dei seie, at å kjøra Mc er heilt nåke annleis enn å kjøra bil, og det er nok sant.

I alle fall må denne teoriprøven beståast med glans før eg kan sette meg på sykkelen og kjøra i vei.

Og no, når våren kjem med stormskritt, gjeldt da for dei gjenstånde hjernecellene å gripa fatt i det viktigste av skilt og trafikkreglar, og la alt det andre som svive rundt i hjernen berre sviva..

1 kommentar:

  1. Eg køyrer ikkje sykkel, men er veldig einig i det du skriv om køyreopplæringa.

    SvarSlett