mandag 18. april 2011

Ein del av Sotra i finaste prakt!

Det e litt rart. Enkelte ganga får du ein opplevelse som du ikkje var heilt forberedt på. I dag tikka da inn ein melding på sms frå Reidar; "Klar for tur? Vi møtes på Mix`n kl 18.00" Eg va klar! Sola skein og sykkelen sto ferdig polert og lengta etter asfalt.

Vi hadde plana om å kjøra rundt Sund + ein del andre plassa. Ta da litt so da kom. liksom...

Vi starta på Glesvær med kaffi på kafèen. Kjempekjekk plass med snev av gamle daga; landhandel-preg, og båtliv i havna. Vi fekk nåken jente te ta bilde av oss i solnedgangen, og stemningen va på topp!

Turen gjekk vidare te da nye hotellet, og videre til Steinsland kai. Alle plassa e jo fin når sola skin, men Sotra e nåke for seg sjøl :)

Vi fortsatte på Tofterøy og heilt te Viksøy, med nydelig utsikt ut til Marsteinen Fyr.

Sola skein fortsatt, og vi ville ikkje heim heilt enno:)

Vi kjørte tilbake via Klokkarvik, (for nåken herlige svinga de har der ute!), og kunne ikkje kjøra forbi Fjell Festning uten å svinga oppom...

Et lite tankekors til slutt; Mange syns nok at de e litt toskete at voksne mannfolk kjøre rundt på motorsykler. Kanskje det, men ka hadde Reidar og meg gjort i kveld hvis vi ikkje hadde desse syklane? Vel, eg hadde nok sete i godstolen og sett ett eller ant på fjernsyn, mens sola hadde spegla seg vest i havet uten at eg hadde fått det med meg.

Takk for sms`en i dag Reidar! Den ga oss ein minnerik kveld:)





1 kommentar: